Dr. Pohárnok Melinda

Nyomtatóbarát változatPDF változat

 egyetemi adjunktus

 

KAPCSOLAT

.

Pszichológia Intézet

7624 Pécs Ifjúság u. 6.

Iroda: B 303

Tel: +36 72 501 500/ 64257

.

E-mail: poharnok.melinda@pte.hu

Fogadóóra: Hétfő, 8:00-10:00

 


OKTATÁS

.

BA -   Társas fejlődés

         Learning, communication, socialization (eng)

         Interviewing as qualitative research method (eng)

   Main Topics in Developmental Psychology (eng)

MA -   Advanced Developmental Psychology (eng)

         Genetikus szociálpszichológia 

         Gyermekmegfigyelésen és kísérleten alapuló dinamikus elméletek 

         Az első emlékektől az önéletrajz kezdetéig 

   Fejlődéslélektani módszerek 

PhD - Élményszerveződés és történetalkotás

         A személyiségzavarok fejlődéspatológiája

Fejlődés szempontú klinikai pszichológia (klinikai szakpszichológus képzés).

 


KUTATÁS

.

Narratív pszichológia

Szelf-tudatos érzelmek

Szülő-gyermek párbeszéd szerepe a társas-érzelmi fejlődésben

Várandósság pszichológiája

 

LEGFRISSEBB PUBLIKÁCIÓK

.

  • Pohárnok, M., & Láng, A. (2021) Gender differences in mother-child conversations about shame and pride in a Hungarian sample. Europe’s Journal of Psychology (in press)

  • Kolosváry, E., & Pohárnok, M. (2020). A kapcsolati destrukció születése és kibontakozása. LÉLEKELEMZÉS, 15(1), 82–101.

  • Lábadi, B., & Pohárnok, M. (2019). A születési kohorszvizsgálatok pszichológiai kérdései. DEMOGRÁFIA, 62(2–3), 235–269. http://doi.org/10.21543/Dem.62.2-3.3

  • Pohárnok, M. (2017c). Szelftudatos érzelmekhez kötődő emlékek narratív ko-konstrukciója óvodáskorban. In Bontakozó jelentés (pp. 243–254).

  • Pohárnok, M., Molnár, Z., & Várnagy, A. (2017). Kötődés és párbeszéd – Szülő–gyermek dialógusok és szelf-fejlődés óvodáskorban. MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 72(1), 91–105. http://doi.org/10.1556/0016.2017.72.1.6

  • Pohárnok, M. (2017b). A gyermekvárás lélektani jellemzői - anyai perspektívából. In A párkapcsolattól a gyermekágyig (pp. 105–119).

    .

    Teljes publikációs lista

    .